Ruang Iklan

Khamis, 1 Mac 2012

Belanja Makan di Velodrom


HARI ini, seorang rakan ofis yang telah berhijrah ke syarikat lain, bermurah hati nak belanja makan dari berkat rezeki yang diperolehi. Camnilah rakan, dapat rezeki lebih tak lupa pada rakan-rakan lama. Alhamdulillah, Shukran.

Tetapi, pelawaan dilakukan pada saat akhir. Akupun tak bersiap sedia, mujurlah ada rakanku yang sering aku usung ke mana saja. Dapatlah aku rakamkan detik-detik bersejarah sambil mencuba perbagai cara untuk mendapatkan rakaman imej yang terbaik. Sambil makan, sambil ambil gambar.

Tempat makan yang dipilih adalah restoran Ayam Kampung Goreng yang berhampiran Stadium Velodrom, Cheras. Sebelah malamnya, tempat ni jadi "downtown". Restoran ni memang terkenal dengan masakan kampungnya..siap ada ulamnya sekali. Pada aku yang paling sedap adalah sambal belacannya...makan sampai berair mata dibuatnya.

Bila sampai di sini, aku tercuit juga dengan kata-kata seorang rakan lain satu ketika dulu yang menyebut, "buat bisnes jual nasi dengan ayam keding pun mampu beli bangunan ... nilah KL...".

Kepada rakan ni, aku nak ucapkan berbanyak Terima Kasih daun keladi, lain kali boleh pelawa lagi dan tak lupa juga yang menumpangkan aku ke sini. Syoknya, kalau semua free dan dapat berkumpul macam ni..semua "Happy". 

Untung wooo, ada bahan sejarah...siap masuk Blog, Facebook & Flickr, satu dunia tahu.

World!! ..teringatlak kat Mawi.



Sila klik untuk melihat gambar selebihnya  ....... malaslah nak tempel...
aZaLiS - View my '20110301 - Makan di Valodrom' set on Flickriver

Tiada ulasan:

Iklan