Ruang Iklan

Jumaat, 3 Ogos 2012

Majlis bersahur 2012 bersama rakan-rakan


14 Ramadhan 1433H

HARI ini, aku bersahur di NZ Curry House, berdekatan dengan Carrefoure Wangsa Maju dan Wangsa Walk. 

Pada asalnya kunjungan aku ke restoran ini adalah untuk bertemu rakan-rakan untuk bersahur bersama sambil berborak panjang sehingga ke subuh. Atas keinginan anak-anak untuk sahur bersama, aku ambil keputusan untuk angkut semuanya.

Terdapat perbagai hidangan yang disediakan di sini di samping menonton TV pada skrin besar. Antara yang dapat aku rasa adalah, nasi goreng tomyam dan sup ayam. Rasanya memang sedap.

Berbalik kepada perjumpaan rakan-rakan untuk bersahur. Acara ini merupakan acara tahunan yang sememangnya menjadi tradisi antara kami. Pertemuan ini memberi peluang kepada rakan-rakan bertukar cerita mengenai perkembangan semasa dan diri masing-masing disamping terselit kisah-kisah silam yang melucukan. 

Sudah 19 tahun kami tinggalkan alam pendidikan semasa LKMT tetapi ikatan persahatan tetap terjalin. Terima Kasih kepada rakan-rakan yang sanggup datang walaupun jauh untuk menjayakan acara ini. Semoga perjumpaan ini tetap dan akan berterusan sehingga ke akhir waktu. 

Lanjutan dari perjumpaan ini, aku harap semoga perjumpaan pada sambutan Hari Raya dapat dijayakan juga.

Mereka yang datang mengikut kehadiran, adalah,
1.     Azali
2.    Amy
3.    Gaban
4.    Pyan / Shalah & anak / Razi
5.    Manz
6.    Khairul
7.    Sharif
8.    Shanizam & family
9.    Shamil

p/s,  Ucapan dari Sdr. Adnan,
Salam sahabat-sahabat ku..mohon maaf tak dapat datang mlm tu...tak de nak beri alasan apa-apa pun.. Cuma sempat bertemu sdr. Gaban..malam tu.. semuga silaturahim ini dapat istiqamah dan insyaallah dapat bertemu dilain pertemuan.. InsyaAllah.










Tiada ulasan:

Iklan